Hej!

Hej!

Idag fick man lite sovmorgon, Emilia sov till 10:50 :) Skönt.. fast iof vaknade hon vid 4-5 tiden inatt och ville ha mat, sen igen vid typ 7..fast då åt hon inget, vet inte vad det var.. hon var vaken en liten stund sen somna hon om iaf :p och nu sover hon igen. haha. Hon brukar sova mkt på förmiddagarna. Vi är nere hos mormor nu och tvättar, så krångligt när man är själv, och vi bor ju så nära så vi kan lika bra sammtvätta =) och snart ska vi väl göra lite käk, tor det blir tacosgratäng, får se vad mamma handlar hem, hon är på affären nu :p
Efter maten ska jag ringa Jenny o se vad vi ska hitta på, tror vi skulle ses en stund idag =) Vi kanske tar en promenad eller så, solen skiner ju o det skadar ju inte med lite frisk luft :) men men det visar sig väl vad som sker.

Jag vill klippa mig, håret bara hänger, vill ha lite frisyr... typ uppklippt osv men ekonomin tillåter inte det, inte den här månaden iaf tror jag...har så mkt utgifter + att Emilia ska få en bumbo :) och så vill jag ha en sån där volumtång.
man bara vill ha, vill ha och vill ha. :p
Jaja, jag får väl snåla/spara så kanske jag har råd nästa månad ;p hehe.
Fast iof brukar håret bli solblekt o torrt på sommaren, så kanske ska vänta till september eller nått. haha. Äh jag vet inte, skit samma, det visar sig :) Vi ska ju ha dop i Juli också, måste spara pengar till det också...massa massa fika =) Men som sagt brukar allting alltid ordna sig på ett eller annat vis. Nu ska jag sluta tjata... men det är din vilja, du behöver inte läsa, jag har inte tvingat dig :)

Nu kommer mamma från affären så nu ska jag hjälpa henne med maten.
Hejs Hejs!

Uppdatering:
Nu har jag vacklat fram och tillbaka hela dagen på om jag ska klippa mig eller inte, och nu har jag bestämt mig.
Det blir klippning =) På måndag på Salong Kaxig. Hoppas det blir bra, om jag tar med bilden kan det väl inte bli så mkt fel. Eller? :) Det visar sig.
Nu ska jag roa mitt barn. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0