Renoverat hus

Hallå!

Denna helg har bestått av att renovera hus.. min bror och hans sambo har köpt hus, för ungefär 1 månad sen..eller något sånt. Vi har vart där rätt mycket den sista tiden och hjälpt till. River, slår o bankar =) Dom första projekten har vart o rivit en vägg så köket skulle bli större och höjt upp tak i kök o matsal samt badrum, det har också blivit större, eller ska bli =) hehe. Jaja, jag orkar inte sitta o beskriva i detalj, då får jag sitta hela natten. haha. Snyggt kommer det bli iaf, när det blir klart. :p Jag är iaf helt slut, har blivit väldigt låånga dagar den här helgen så jag tänker faktiskt gå och bädda ner mig snart... snark snark.
Imorgon ska jag med Emilia till BVC och hon ska få sin första vaccinationspruta, hon blir ju 3 månader imorgon. Vad fort det går...Efter det ska jag lämna gumman hos mamma en stund medans jag åker iväg till frissan :) ska bli skönt med nyklippt hår, hoppas det blir bra bara. =)
Vad ska man mer hitta på och skriva? Det får nog bli ett kort inlägg idag, är så himla trött o seg, känner bara att jag vill lägga mig ner och sova.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0