Trötter

Hejsan.

Nu kanske jag kan skriva ett litet längre inlägg, var så himla trött igår när jag skrev, då var kl iof över 00 så ;p
Jag var skit trött  för en stund sen också, jag kunde ha somnat stående kändes det som så jag passade på och vila medans lilltösen sov, det gick väl en stund tills telefonen började terra...kunde inte somna om.. blev pigg, kanske det som kallas typ powernap el vad det heter :) men hjärtat sover som en stock i vagnen =)
Vi har vart hos min mormor på fm och hälsat på sen har det inte hänt så mkt just idag, än iaf. Jag har massor av saker jag ska göra, typ laga mat, gå upp till affären o köpa tillägg åt gumman och hämta tvätt och bädda rent i sängen, gå ner med tvätten till mamma osv osv, sen är det kväller igen :) haha. Man orkar ju inte vara uppe så sent om kvällarna nu för tiden, det brukar väl bli sängläge vid ungefär 22-23 tiden. ;p Det är väl iof inte såå tidigt, men om man jämför med förr så är det tidigt. Men nu får man ju avbryten sömn typ 1-2 ggr per natt så... Det är inte o klaga, det finns ju dom som har det mkt värre. Jahaa, vad ska man skriva nudå? Inte en aning. Det får nog räcka med detta så länge =)
Jo, förresten...min första fest efter graviditeten + 3 månader blir den 31/5, på Sandvikens cruising ;p Då ska pluttan vara hos mormor..hoppas det går bra =) Jaa..så nu vet ni det också. :)

 

Kommentarer
Postat av: terese

Snygg design på bloggen.

Väldigt starkt av dig att gå ut och festa när din unge endast är 3 månader. Man brukar oftast stanna hemma lite längre. Men starkt av dig att känna att du kan vara utan henne och släppa taget. För antar du är ensamstående.

2008-05-22 @ 17:04:59
Postat av: Therese

Hej!

Nej,jag har inte varit in och lämnat nån komentar här! Men trevligt att jag hittat till en ny blogg jag kan läsa!! :-D Ha det !

2008-05-28 @ 22:01:49
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0