Vad ska man ha för rubrik?

Tjo Hej!

Idag är det en seg dag känns det som, har inte hänt så mkt just. Kom nyss hem från min moster och hennes sambo, han fyllde år så vi var där på en liten fika. Jag ska väl snart gå hem och bädda rent i min och i gummans säng + hänga/vika in lite tvätt. Vi är nere hos mamma nu, jag har ingen dator =/ blä. Jag vill ha en laptop. Det är mkt man skulle vilja ha. Imorgon blir det lite shopping iaf...typ lite hårfärg o sånt bara och kanske en mors dag present. Kommer säkert hem med lite mer småskit :p man ska BARA ha det man tänker på och sen springer man alltid på mijoner andra saker när man är ute i affärerna =) jaja, man får väl skylla sig själv om man köper allt ;) hehe. Men ibland är det såå svårt och motstå. 
Nu ska jag ta mig en liten vila innan jag går hem o gör någon nytta. Sen kanske det blir att hitta på något med Jenny, om vi kommer på något, vi brukar vara så fantasilösa. :p hihi.





            

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0