Hår och spruta

Tjolahej!

Jaha...igår var jag med Emilia till BVC och vägde, mätte och så fick hon sin första vaccinationsspruta, det gillade hon icke, hon blev jätte lesen ;( Men det gick över rätt snabbt. Hon fick ingen feber eller så heller =) Skönt.
Hon väger 5166 gram och är 61 cm lång nu. :p Hon har vuxit 9 cm sen hon föddes och typ gått upp 1 kg.. hon har vacklat lite fram och tillbaka med vikten, men hon mår bra och är pigg iaf, hon har aldrig gått ner men gått upp lite dåligt. Men men, huvudsaken hon mår bra, och det gör hon :)
Jag var även och klippte mig igår på Salong Kaxig, blev väl inte sådär jätte nöjd. Jag hatar och vara nyklippt.. Jag tycker det blev lite för kort på längden, jag hade lite kortare hår i underhåret o hon klippte efter det. För det blir finast sa hon. :(
Ucsh, jag var som ett svart åskmoln när jag kom hem igår.. jag hade ju kämpat så länge med o spara ut det.. jaja, finns inte så mkt man kan göra åt det. Har ju lite extensions o sätta i, men vill inte göra det..sliter ju som faan på håret och så är det så onaturligt....så det får väl växa då. Kommer nog dröja länge innan jag sätter mig i en frisörstol igen, o nästa gång ska jag fan gå till Lekri, tycker ändå dom är bäst, lite dyrare då men det kanske det är värt =)
Jaja, ska sluta tjata om mitt hår nu. haha. Jag har massa annat o göra.
Idag ska vi besikta bilen, det kommer nog gå åt h*lvete ;( suck suck.
Och så kanske det blir och färga håret o färga och fixa ögonbrynen ikväll.  Får väl se hur det artar sig under dagen.
Nu måste jag kila och göra någon nytta, har tvättstugan idag också.
Jaja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0