Åh, det var så underbart =)

God kväll igen!

Jag kände bara för att skriva och tala om för er hur underbart det var ikväll.

Kl var runt 20:30, jag släckte alla lampor i lägenheten och stängde av tv :n och gjorde mig och Emilia klar för kväller.
Jag bäddade hennes kudde och snuttefílt brevid mig i min säng. Jag satte på en cd skiva som heter "Sömniga visor", väldigt avslappnande och lugn musik. Jag gav Emilia välling och när hon var klar lade hon sig på sidan mot mig. Jag smekte/kliade henne på ryggen och i pannan och på kinderna. Hon njöt som tusan och vid ett tillfälle fick vi sån ögonkontakt som spred sig i hela kroppen. Det var KÄRLEK till miljoner! Alltså, fy tusan vad underbart det var. Det var ett speciellt tillfälle. När vi hade sådan "speciell" kontakt så sa jag till henne flera gånger "Jag älskar dig" =) Då log hon mot mig :) Åh, det är så svårt och förklara.. men det var ett speciellt tillfälle både för mig och henne tror jag. Jag fick sådan glädje och en kick :) Var nästan på väg att börja stortjuta av lycka. hihi :p Sedan höll hon på att gosa med snuttefilten vid ansiktet och nu sover hon så gott  =)
Hon ligger kvar i min säng, vet inte om jag vill flytta henne nu när vi hade det så mysigt ikväll =) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0