Blöjsnack

God kväller!

idag har det vart en rätt så seg dag, på fm gjorde vi inte så mkt annat än att tog en promenad till affären. Postade ett paket och så svängde vi in på "Amorinen" och åt lunch :p På eftermiddagen sov jag middag med älsklingen, katten kom och väckte oss vid 16:30 tiden, han ville inte att vi skulle sova mer tydligen ;p hehe. Senare tog vi en promenad till affären igen och jag handlade lite, jag fyllde på förrådet med 3 paket blöjor, 30 liter välling och lite burkmat samt lite smågrejjer till mig själv, men de var inte mkt. Det kalaset gick på övefr 600 kr. Helt otroligt. Hade blivit över 700 kr om jag inte hade haft någon rabatt, jag hade rabatt på blöjorna. Vid köp av 2 paket Libero - 50 kr rabatt. 30 kr rabatt vid köp av 1 paket Libero - Up 6 Go. Blöjorna kostar 105 kr paketet. Dom har höjt, nyss kostade dom 99 kr. Några kronor hit och dit blir mkt i längden :p Jaja, nu har vi nog så det räcker ett tag iaf :) Över December och Januari då man brukar ha som minst pengar för de mesta går ju åt till julklappar osv :p
Hm, de kanske blev lite mkt "skitsnack" i detta inlägg. hehe. Hade just inte så mkt att skriva idag.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0