Emilias andra tand =)

God kväller!

Emilia har 2 tänder nu =) I nedre käken. Tyckte jag kände en till..kände bara 1 för någon dag sen.. de var inte längesen så det måste ha gått fort för den andra :p Jag såg en skymt av dom när hon skrattade också  =) Gullungen min!

Jag glömde skriva tidigare att Emilia fick kläder igår när vi var hos pappa/morfar och hans sambo Lena.
Det var en jätte fin rosa klänning med lite glitter i samt ett par rosa leggings och ett par vantar med katter på =) Jätte fint var det.

Nu sitter jag här och slappar och halvkollar lite på tv.. har kollat på "Sjukhuset" och på "Färjan".. Emilia somnade vid 20:30. Vi sov middag från 15 tiden till ungefär kl 18.. jag vaknade dock lite före Emilia så jag väckte faktiskt henne :p
Vi var trötta efter förmiddagens ärenden.. vi åkte in till "Toys "R" us" i Valbo och köpte en julklapp till Emilia från min mormor och morfar.. det blev en learning puppy =) hihi. Sen for vi till Sandviken igen och besökte Dollarstore och Ica Maxi.. mamma/mormor köpte gardiner och en julstjärna :p Jag köpte ingenting..duktig jag :) haha. Vi åt på "Sibylla - Daisys" o sen åkte vi hem och sov.

Nu inväntar jag besök.. mamma/mormor ringde och sa att hon och brorsan skulle komma upp en sväng.. Brorsan ska väl hämta Jenny på jobbet kl 22.. dom skulle väl ha med sig lite kvällsfika också.. gott =)
Sen ska jag ta en halstablett och kurera mig i sängen.

Godnatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0