Fars dag!

Hejsan Hej!

Jag glömde skriva i det tidigare inlägget att min mormor och morfar, kusinen Elin och hennes mammas karl kom hem till mamma/mormor igår och "firade" morfar på fars dag :p Ibland är man lite vimsig ;p och så lämnade mormor och morfar julklappspengar till oss så vi får köpa julklapparna från dom ist :p Vissa har det bra, hehe :)

Idag på förmiddagen har lillskruttis och jag badat =)
Nu sover hon sin förmiddagslur och jag har precis sminkat mig och ska snart platta håret.
Jag sitter även o funderar på vad man ska äta, min mage börjar skrika efter mat.. men fantasilös som man är så har jag inte en aning vad man ska äta :( Om ni har nå förslag el recept kan ni ju skicka dom :p Behöver lite mer variation i matväg tror jag ;p hehe.

Senare på eftermiddagen el kvällen så ska jag, Emilia, brorsans och Jenny åka till pappa och fira han på fars dag =)

Nu ska jag vandra vidare!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0