Fiskbullar - Ingen favoritmat.

Tjena hejsan!

Idag vaknade vi strax före 9 tiden. Vi gjorde oss ordning och gick ner till mamma/mormor vid 11 tiden. Vi tog en promenad till affären sen gick vi hem till mamma/mormor och gjorde mat - korvstroganoff och ris blev det idag :p
Emilia sov sin förmiddagslur då och efter maten kröp mamma/mormor ner brevid henne. =) Då vart jag så seg och uttråkad så jag slängde ut mig på soffan o slappade framför tv:n :p Dom vaknade för en liten stund sen.. jag gav Emilia mat då - fiskbullar i dillsås. Hon åt till en början men sen blev tydligen äckligt :p Hon spottade ut och grimaserade. Haha. Jag har iof full förståelse, jag äter inte heller fiskbullar. Fy satan :P Jag fick mig ett gott skratt iaf :) Sara sa att hon skulle prova ge Alva det så då tänte jag också prova. :p
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu på eftermiddagen, blir kanske en promenad eller något sånt.
Ikväll blir det antagligen att se på Idol som vanligt på Fredagar, det är ju mest bara skit på tv annars.

Imorgon ska Emilia vara hos Frida och Marie. Dom hämtar henne efter 15 tiden och hon kommer hem på Söndag före kl 14, om det går bra vill säga =) Första gången jag lämnar henne till någon annan än mamma/mormor. Men det ska nog säkert gå bra :) Jag ska nog passa på att städa under dagen då, och kanske ta ett varmt och avslappnande skönt bad.. blir nog se film på kvällen. Ska bli skönt att "vila" faktiskt..jag menar, varje gång jag har haft barnvakt har jag festat. Kan ju vara skönt och göra något annat nångång =) Jaja, vi får se vad morgondagen har att bjuda på.

Nu lär jag gå och passa min tös.. hon försöker hjälpa mamma/mormor att städa låter det som. Jag tror inte det går så jätte bra ;) haha.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: sara

hej....jasså det va ingen höjdare....ja ha inte testat än...kram

2008-11-14 @ 21:12:20
URL: http://smurfan85.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0