Hysteriskt barn

God kväll!

Idag började dagen med de vanliga sysslorna. Frida och Marie kom och hämtade lill skruttis strax före 16, hon blev jätte ledsen när jag satte henne i bilbarnstolen. Vi trodde hon skulle sluta grina när bilen åkte, men icke. När dom kom hem försökte dom göra allt för att få Emilia att sluta grina... eller rättare sagt skrika av hysteri. Efter ungefär kom Marie och hämtade mig så åkte jag dit. Lilla gumman sträckte armarna efter mig, hon var jätte svettig stackarn :( Det gick tyvärr inte att lämna kvar henne där, så fort jag var utom synhåll för henne började hon grina. Då hade jag inte mage att lämna henne, jag hade iaf inte kunnat koppla av då. Hade nog snarare fått rå ångest. Jag la henne strax före 20 och hon somnade som en stock..hon var väl helt utmattad stackarn =/ Jaja, det kanske går bätte en annan gång. =) Vi får se till o leka med Frida lite mer så hon tyr sig till henne :p hehe. Det var iaf snällt av dom att försöka, fast det inte gick som planerat. :) Tack så mkt iaf!
Vi sover hos mamma/mormor inatt. Jag och mamma/mormor har pysslat om oss själva lite grann. Vaxat o färgat ögonbrynen och så har vi färgat håret. =) Så himla skönt. :p

Idag fyller Jenny år också, så jag ska väl passa på att säga
"GRATTIS PÅ 23 ÅRS-DAGEN! =)"
Vi skulle ha gått dit och fika, men det blev inte av heller. =/

Nu blir det nog att krypa ner brevid min älskling och sussa lite.
Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0