Julskyltning

God kväller!

Idag på fm for vi ner på stan med Jenny o kikade lite på julskyltningen, det var väl inte sådär jätte mkt att hänga i julgran. Var mest bull och lottstånd. Köpte inget på själva julskyltningen, vi gick runt på lite affärer ist.
Kan inte avslöja för mkt här heller, för jag köpte nämligen ett par julklappar =) hihi. Jag kommer ihåg när jag var i ålder, när det var julskyltning, då var det helt annorlunda, då kunde man köpa paket överallt typ för någon enstaka kr och så fanns det häst med släde oså sprang det runt massor med tomtar. Då var det verkligen julskyltning :p hehe. Allt blir bara sämre och sämre, förr brukade dom ju ha tivoli och marknader här i stan i stadsparken, men nått sånt finns inte längre heller. Lika parkrock hade vi en gång i tiden, men inte nu längre. =/ Tråkigt att allt försvinner. Men men, så är det väl. :p

Nu är Jenny här, hon sitter och pysslar med mina "bokstäver" till fotoalbumen :p hehe. Hon hade börjat med det när jag nattade lillan :) Snällt. hihi.
Frida var förbi också o hämtade sin säng som hon hade skeppat in i mitt förråd för ett par veckor sen.
Annars har det väl inte hänt så jättemkt idag.

Jag känner mig helt slut i kroppen, börjar bli förkyld igen :( Snorig o ont i halsen. BLÄ! Nu när lillan äntligen börjar bli bra, då får jag tillbaka skiten igen. Fan, det går ju bara runt o runt. :( Och sist tappade jag bort min nässpray också, o nu är det helg, så jag har fått använt Emilias. haha. 7 månader - 2 år. haha :p Men det funkar iaf ;) Bättre än inget :p
Jaja, att gnälla hjälper ju inte precis, är väl bara att vila så mkt man kan o knapra halstabletter ;p

Nu ska jag vara social mot Jenny.
Vi ses!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0