Krypställning

Goddagens!

Igår kväll kom bror och hans flickvän och mamma/mormor hit.. dom köpte med sig pizza och när vi hade ätit så hjälpte bror mig att installera internet på hans laptop som jag har fått låna =) Dock så är sladden för kort så den når inte hela vägen till vardagsrumsbordet så nu får jag sitta på golvet. haha. Men ska fixa en längre sladd så fort som möjligt. Brorsan skulle kika om han hade en innan jag går och köper :p

Emilia ställde sig i krypställning igår för första gången, jag trodde hon skulle "hoppa över" krypstadiet, men undra jag om hon inte kommer börja krypa ändå. Hon har börjat ålat iaf. Det visar sig väl =) Hon gillar dock inte att krypa på golvet, men i sängen och i soffan går det undan ;p
Och så tycker jag att hon säger "pappa".. det är inte helt glasklart.. men hon gör nå ljud som låter som pa..paapa.. typ. haha.Skit svårt o förklara ;p Vet inte vad hon har fått ordet "pappa" ifrån, det sägs inte så mkt här hemma :p Men det behöver ju inte betyda "pappa" för henne.. det kan ju vara vad som helst =) Eller så är det bara nå ljud hon har för sig och att det är jag som inbillar mig. haha. :)

Idag skiner solen så vi ska nog ta att gå ut på en liten promenad sen när gumman har vaknat. Kanske går vi och gungar en sväng också, det gillar hon =)

Jag skulle verkligen behöva städa igen också.. men jag orkar inte nu. Nej, jag orkar inte. Det får bli en annan dag när det snöar eller är kallt ute så man inte vill gå ut ;p hehe.

Nu ska jag kila vidare och dona med lite annat!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0