Myror i blöjan

God kväller!

Idag har det inte vart någon speciell händelserik dag. Vi vaknade runt 9 tiden tror jag, sen låg vi o drog oss till 10:30 :p haha. Hade ingen lust att gå upp ;) Vi gjorde oss ordning och gick ner till mamma/mormor. Vi tog en promenad till affären och sen gick vi hem och gjorde mat. Makkaroner och bacon. :p hahaha.
Inte mkt gjort denna dag. Jag tog dock en till promenad till affären senare på eftermiddagen och köpte kvällsfika. Frallor med skinka :p mamma/mormor kom upp och åt också. De var gott. =)
Jag nattade lillan vid 20 tiden, hon somnade rätt så fort idag. Fast man kan tro att hon har myror i blöjan, hon ska hit och dit o hon ska krypa o klänga o slänga sig kors o tvärs. hehe. :p Tillslut blev hon väl lugn så hon somnade väl vid en 20:30. Hon har vaknat till några gånger, ena gången grina hon men blev tyst o somnade om. Andra gången hade hon tappat nappen, och nu alldeles nyss vet jag inte var det var. Jag la mig en stund brevid henne o då somnade hon om. =)
Vi skulle få besök idag av Sara och Alva tills på fredag, men det kom lite förhinder ivägen så det blev lite framskjutet. Det blir eventuellt Söndag-Tisdag ist. Vi får se hur det blir =) Det var tråkigt att dom inte kunde komma iaf, men det blir roligt när dom kommer :)
Jag ska bara slappa lite framför tv nu, ska kika lite på "Efterlyst" sen blir det att krama kudden.

Imorgon blir det lite mer fart.. vi ska låna brorsans bil efter kl 12 och ha den till han slutar jobbet runt 16-17 tiden. Vi ska åka med mamma/mormor och handla lite. Det vi har planerat in är typ Klädjätten och ÖB, får se om de blir nå mer än så =) Handla julklappar :p hehe. Skoj.

Nu ska jag inte underhålla er längre, nu har jag annat att göra. =)
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0