Ont i halsen

God förmiddag!

Jag trodde att jag skulle klara mig ifrån att bli förkyld/sjuk.. men ack så jag misstog mig.. har svinont i halsen nu :( faaan också.. vill inteeeee!!! Jag verkligen hatar att vara förkyld.. griiina. Än så länge står jag väl ut.. bara det inte blir värre. Näsan är inte direkt nå jobbig än, men det kommer väl säkert. Jag har iaf laddat upp med halstabletter och nässpray :p
Svindyra halstabletter.. de var dom där nya "Zyx".. över 70 jävla spänn.. då hoppas jag att det är bra skit också =) hehe.
Jaja, jag klarar mig väl alltid, det är ju värre om lillen blir smittad :( Hoppas jag verkligen inte att hon blir.
Annars så har det inte hänt så mkt idag än.. vi är hos mamma/mormor nu.. vi sov över hos henne inatt för jag mådde inte så bra.. hade ett tryck över bröstet o då ville jag inte vara själv.. man blir orolig i inbillar sig saker o då känns det värre, så det känndes tryggare att sova hos henne =) Men nu känns det bättre iaf. :) Nu väntar vi på mamma/mormor.. hon är och skjutsar Jenny till jobbet så vi ska få ha bilen under dagen..  men först skulle dom åka till huset och elda osv.. när mamma/mormor kommer tillbaka ska vi väl ta oss en sväng till Dollar och Ica Maxi.. hon ska köpa nya gardiner.. om det finns några vill säga. Annars så vet jag inte vad som händer idag.. antar att jag kommer ta alla tillfällen att vila när tösen sover.

Nu ska vi busa.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0