Öppna förskolan

God dagens!

Vi tog en liten sväng till öppna förskolan dag, vi var väl där cirka 1 timme. Vi fikade och var med o sjöng o lekte lite osv :p Det var faktiskt riktigt trevligt, Emilia blev dock trött och så är hon ju inte riktigt 100. Dit ska vi gå fler gånger iaf :)
Jag glömde skriva det tidigare.. i veckan fick jag ett erbjudande om förskoleplats, på Smassen. Sökte inskolning från 2 Mars, så vi får väl se då. Lite tråkigt ska det bli =/ Men kanske är bra för Emilia så hon får leka med andra än mamma :p
Annars idag har det inte hänt så mkt.. jag sov middag med lillskrutt idag, vi vaknade för cirka en halvtimme sen ;p
Ikväll blir det bara lugnt, antar att det blir att glo på Idol. Funderar på om jag ska knata till affären o köpa något gotta. Har lite bestlutsångest ;)

Äh, nu måste jag kila vidare.
Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Förstår precis vad du menar! Man har inte så mycket gemensamt längre med kompisar utan barn, iaf inte jag..Blir bara glad när nya människor vill träffas :-) Har addat dig på msn nu iaf!



Jag har suttit och fyllt i Evelinas dagisansökan i dagarna jag med..Sökt från och med 20 april..Känns tungt, men får vi plats på samma dagis och avdelning som Emilia går på nu så vet jag att hon får det bra iaf! Emilia går på Solgården, jättebra dagis!

2008-11-21 @ 20:41:37
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0