Rubrik saknas

God morgon, eller god förmiddag kanske det heter.
Jag vaknade inte för så länge sen. Mamma/mormor ringde o väckte mig kl 11:50. haha. Gullhjärtat sover än.
Hon somnade sent igår.. ville inte sova. Hon tuppade väl av vid 23:30 tiden. =/ Men vi har vart vaken en stund tidigare idag, snuttan ville ha välling vid 9 tiden, men efter det somnade vi om igen =)
Jaja, nog om det. Nu sitter jag här och glor lite o väntar på att snuttis ska vakna, sen ska väl hon få lunch o så, sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Vi kanske svänger förbi Elin och Christopher o kollar när dom flyttar ;p Nu bor vi i en "fyrkant" eller ett "U" , jag har mamma/mormor hus på vänster sida, Elin och Christopher kommer bo i huset framför mig. :p hehe.

Dagarna som gått har det väl inte hänt sådär jätte mkt vad jag kan komma ihåg. Inget speciellt som är nå skoj o kludda här iaf :p
Jag kan ju iof berätta att vi var en sväng på Öppna förskolan igår, vi var med på "Barnsång" o lekte lite osv. Det var skoj =)
Det var nog de enda jag hade o berätta. haha.

Nä, nu ska jag läsa mina favoritbloggar sen lär jag väcka min prinsessa om hon inte har vaknat själv. =)
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0