Rubrik saknas

God kväll!

Det blev inge städa idag heller.. fan jag måste ta mig i kragen. =/ Börjar likna en svinstia här hemma. Nädå, inte riktigt så illa är det väl än :p Kanske får ta en städa dag imorgon ist.
Jag var så uttråkad på eftermiddagen, visste inte vad man skulle hitta på.
Jenny kom ner och knackade på dörren, visste inte att hon skulle komma och leka med oss. hehe. Men det är ju alltid trevligt med sällskap =) Vi tog en promenad till affären, var tvungen att köpa gröt åt lillan så hon får frukost imorgon :p
Jag och Jenny köpte ravioli till kvällsmat ;p haha. Inte världens godaste, men det är helt okej =)
Nu har jag precis nattat lillan, ikväll gick det bra. Inget krångel. Skönt :) Jenny är kvar, hon ligger på soffan och kollar på "Desperata hemmafruar". Det är ingen serie jag är stormförtjust i så jag satte mig vid datorn ist :p

Men nu ska jag också lägga mig på soffan och slappa innan det blir sängdags.
Godnatt och sovgott!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0