Snor, snor och snor

Hej Hej!

Idag har det vart en liten shoppingdag, det vart bland annat lite julklappar och lite annat småkraffs :p
Nu kan man iaf börja bocka av några från listan, det är ju lite positivt. Fast än är det mkt kvar. Men man närman sig ju mållinjen sakta men säkert =)
Emilia har blivit tvär snorig IGEN.. fattar inte hur länge hon ska vara snorig. Det började säkert för 1 månad sen. Det har vart lite upp och ner, när tänderna hade kommit tyckte jag det vart bättre, men nu är det tillbaka =/ Kan dock inte avgöra om hon har feber, men tror inte det. Är ju liksom skit svårt att ta tempen, hon ligger inte still för fem öre. Jag ska nog satsa på en "napp termometer" :p Mamma/mormor ska komma upp en sväng om ett tag så då får hon hjälpa mig ta tempen och lite näsdroppar.

Imorgon öppnar öppna förskolan igen nere vid smassen. Invigning. Bjuds på fika o grejjer :p Det är mellan kl 10-12.
Får se om vi kanske tittar in där =) Beror ju lite på Emilia hur det är med hennes näsa osv. Inge bra om de smittar heller, det är nog inte så jätte populärt bland dom andra föräldrarna :p Vi får väl se hur morgondagen artar sig.

Nu ska jag nog ta att återgå till Emilia, det är väldigt svårt att skriva när hon ska klättra på mig och försöka få tag i datorn :p

Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Oh, hade helt glömt bort nyinvigningen på Smassens! Dit kanske vi med ska, om vi kommer upp i tid vill säga :-P

2008-11-20 @ 22:11:47
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe liten busunge :)

2008-11-21 @ 12:05:24
URL: http://lindajoohansson.bloggagratis.se/
Postat av: Ang1e

Hehe det blev inge Smassens för oss, jag orkade inte! Evelina vaknade 5 imorse och när hon äntligen somnade om så vaknade Emilia istället. Tur hon sköter sig lite mer själv så jag kunde ligga på soffan och blunda lite medans hon tittade på film :-P

Visst, jag träffas gärna! Emilia går på dagis tisdagar, onsdagar och torsdagar mellan 9 och 14, då är det bara jag och Evelina hemma och vi har oftast skittråkigt!

2008-11-21 @ 13:20:21
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0