Städ hela dagen lång

God kväll!
Den här Lördagen har bara bestått av att städa, städa och städa. Satte även upp hyllorna som jag köpte för 2 veckor sen ungefär :p hehe. Och lite annat som skulle upp, en mätsticka och en tavla i lillans rum =) Nu är det rent och fräscht igen och det är så himla skönt. :) Ska hålla efter nu så det slipper bli så mkt o städa nästa gång. Jag fuskade lite också, jag satte upp lite julpynt 1 vecka i förskott :p Skit samma. hehe. Det är fler som har gjort det så jag behöver inte skämmas :)
Mamma/mormor passade Emilia medans jag städade, men hon sov middag en stund så mamma/mormor gjorde också ett handtag. hihi. Snällt med lite hjälp =)
Nu småkollar jag på "Dansbandskampen" med Emilia som sällskap. :) Blir väl sängen för henne snart.
Blir nog desamma för mig rätt så tidigt idag, är helst slut efter allt skurande o dammande  idag ;p hehe.

Näe, nu ska jag ge min lill plutt uppmärksamhet, vi ska busas och pussas innan hon ska sova. <3

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Jag vill också börja julpynta..Men jag kom på att julgardinerna fortfarande ligger i tvättkorgen sen förra året, hahahaha!! :-D

2008-11-22 @ 22:41:38
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0