Trök väder!

Hej Hej!

Idag är det skiit tråkigt väder =/ Vi har inte ens vart utanför dörren idag :p Blir så slapp. hehe.
Gumman vaknade strax före 9 o ville ha lite välling och så bytte vi blöjan och somnade om till kl 12 =) haha. Sovmorgon blev det verkligen idag, skönt som fan faktiskt. :) Mamma/mormor kom upp till oss så gjorde vi lite mat. Pommefrites o korv blev det idag. hehe :p Emilia sover middag sen 45 min tillbaka. Sen dess har jag duschat och gjort en hårinpackning, blev aldrig av igår kväll.. jag vart så trött :p Nu sitter jag o funderar på om jag ska ta fram skurhinken o skura o damma lite. Städa städa städa med andra ord. Inte alls för kul, men eftersom jag inte vill gå ut i det här skit vädret ändå så kan man väl göra någon annan nytta ist då ;) Ja, jag ska fundera en stund till. Men det blir nog att städa. hehe :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: lindaaq

Härligt, de bästa är väl att försöka hålla vikten nere för sin egen skull, ju tyngre man blir desto "jobbigare" blir de ju.. nej jag är inte orolig hehe Men ofta är de väl vätska och sådant som väger en del i slutet också för många. jadu, jag går nog ner i övrigt och upp runt magen :D Så förhoppningsvis är jag mindre sen när bäbis kommer ut ;D Men som sagt inget jag strävar efter, jag får gå upp 20 kg om de är så höhö bara bäbis mår bra såklart :D Hoppas allt är bra med er ! Sköt om er!

2008-11-18 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0