2 dagars...

God kväll!

Jag ska försöka summera lite kort om dagarna som gått.


Igår blev det en shoppingdag, ännu mera julklappar och lite smått och gott. Emilia fick även en till overall, bra att ha 2 så man har reserv när den ena ligger i tvätten :p Hon fick även ett fleece set, napptermometer och en babypulka =). Allt vad vi köpte minns jag inte, jag kommer bara ihåg att vi kom hem med flera påsar med allt möjligt i. Kan inte avslöja för mkt här i bloggen heller utifall det är någon som läser som vi har köpt julklappar åt ;p Då blir det ju direkt ingen överraskning. hehe. På kvällskvisten gick vi ut och provade den nya pulkan, vi mötte upp Jenny på vägen så promenerade vi runt lite. Vi kom på efter ett tag att det var kallt så vi begav oss hemåt. När vi kom hem gav jag Emilia gröt och sen satte vi oss framför tv:n. Jag satte Jenny i arbete, hon fick rita av nå bokstäver jag köpte förrut, finns bara 2 av varje bokstav i varje förpackning, o i Emilias namn är det ju 2 i:n. Så det känns lite värdelöst att köpa nya förpackningar hela tiden när knappt hälften kommer till användning. Jaja, och så fick hon klippa ut dom :p Hon hade verkligen att göra. haha. Tack iaf för hjälpen gumman =) Jag har ju inte precis all tid i världen att pyssla med sånt :p hehe.
Nu är 1 fotoalbum klart, jag började skriva i det andra igår. Det trejde väntar på att få bli skrivet i. haha. Jag är inte direkt snabb, Emilia är snart 1 år. haha. 9 månader imorgon faktiskt :)
Öhm.. ja, sen blev det väl sängen.

Idag var det meningen att vi bara skulle vara hemma, eller ja.. inte ut i nå affärer o shoppa iaf. :p
Men det blev ändrade planer, brorsans flickvän Jenny ringde till oss o frågade om vi ville följa med till Valbo och köpa julklappar. Ja visst, varför inte? :p Då fick man ju lite mer julklappar klara + att man slipper släpa allt på en buss j*vel sen ;p hehe. Det vart en hel del idag också, inte bara för våran del, Jennys också. Bilen var typ nästan smockad. Fast iof ligger det massa skit  o skräp i den sen tidigare också som tar en hel del plats :p hehe.
Annars har det väl inte hänt så mkt idag faktiskt.
Jag knäppte kort på Emilia som jag har framkallat som julkort nu. Tack alla som lämnade en kommentar! =) Jag valde nr 1. :p
Nu blir det inte många till knop idag, funderar på om jag ska ta tag i fotoalbumen eller om de får vänta tills imorgon kanske. Jag är faktiskt rätt trött och klockan bara springer iväg =/ Så det kanske blir att krypa ner ist. Jag har inte riktigt bestämt mig ;p hehe.

Jag ska fundera på saken, jag skippar det här nu iaf.
Puss o kram!

Här får ni en bild på fotoalbumen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var så lite så gumman! :)

Roligt att få hjälpa till lite!

2008-11-26 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0