Hit och dit

God kväll!

Igår fick ni inget inlägg men det hände inte så mkt igår.. inte de mer än vanliga som att gå till affären och handla och att busa med tösen typ. =) Mamma/mormor kom upp igår kväll och passade Emilia en sväng medans jag sprang till affären o köpte blommor :p Dom skulle byta blommleverantör så då sålde dom ut alla blommor för halva priset och det är 20 kr/blomman. Billigt. =) 4 st blommor för 80 kr. Skiit bra! hehe. Jag hade ju inte köpt några blommor till Emilias rum än så det var väl kanske dags för det.. iaf snart när det är jul o man ska pynta.. är ju kanske inte så jättevackert att sätta upp massa julsaker i fönstren om de inte finns nå blommor :p Det ser lite fattigt ut. haha. Jaja, nog om det.

Idag tog vi en promenad på eftermiddagen med Jenny så svängde vi in hos Linda och hälsade på och kollade på marsvinen som hennes dotter hade fått :) Skit söta.. långhåriga saker. ;p hehe.
När vi kom hem gav Jenny Emilia gröt och jag gjorde makkaroner och köttbullar i gräddsås till oss ;) Skit gott de ju.. hehe.. och väldigt enkelt och snabbt går det att göra :p Fusk mat.. men vad gör det när det är gott :) hihi. Efter maten fick min älskling bada.. och det är alltid lika kul varje gång tycker hon :) Sen blev det lite busa sen blev det välling och natti natt för henne. Jag plockade in tvätten o diskade.. och så har jag duschat nu på kvällskvisten. Snart blir det sängen för nu är jag helt slut. :p Vi hade även tvättstugan idag med men det fixade mamma/mormor ;) hihi. Snäll hon =) Älskar min söta mamma.. :)

Imorgon ska jag, Emilia och mamma/mormor följa med brorsans flickvän ut och handla lite.. vi skulle till ett par ställen, kommer inte ihåg alla men dom jag minns var iaf K-rauta (stava), IKEA och Ica Maxi :) Dom ska väl flytta in i huset nu till helgen så nu lär dom väl fylla på skafferi och kyl o frys :p På IKEA ska jag passa på o köpa 1 eller 2 hyllor.. en vit till Emilias rum och en svart eller svartbrun till vardagsrummet.. såna där med dolda upphägningsbeslag. LACK för 99:- :p
Får la se vad det blir då.

Nu tror jag faktiskt att det får vara nog med bloggandet idag, ska kanske kolla på tv en liten stund till innan jag kryper ner i en skön säng :) Natti natt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! jag har skrivit ut en sån där kupong, faktiskt så gjorde jag de dagen före innan du skrev i min blogg ;D men tack ändå för tipset ;P

Ja de skötbordet har vi kollat på och tänkte väl att de skulle va fint ! Så gör man om de sen till en hylla i barnrummet, menmen hehe vi får väl se hur de slutar :D

2008-11-05 @ 23:26:25
Postat av: lindaaq

oj de var lindaaq som skrev ;D med de förstod du kanske hehe

2008-11-05 @ 23:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0