Ätnligen ska jag få en egen laptop!

God förmiddag!

Igår satt jag på Tradera och kikade lite på bärbara datorer... jag budade på en laptop och jag vann =) 850:- + frakt på 160:- det är ju inte alls farligt =) Det är väl inte den nyaste modellen, men den duger nog till mig.. :) Så idag har jag beställt bredband från BBB och det skulle ta ca 2-4 veckor. Så nu ni, blir det nog slut på bloggtorkandet. hehe :p Ska faktiskt bli jäävligt skönt o få en egen dator.. har ju ingen nu.. får ju gå till mamma/mormor när jag ska sitta vid datorn =/ o på kvällarna när man sitter hemma själv har man ju inget o göra förutom o kolla på tv.. nu kan man ju svänga in på internet o prata med vännerna på msn o blogga såklart ;) hehe. Datanörd :p
Utöver det har jag väl inte så mkt o skriva om tror jag.. Inte just nu iaf.
Älsklingen sover sin förmiddagslur nu så jag ska väl kanske göra någon nytta.

Klicka för att visa Megabild! IBM ThinkPad R31

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så go lill fisen! :)

2008-10-19 @ 17:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0