Det senaste...

God dagens!

Jag har inte bloggat på några dagar nu så jag ska väl ta mig i kragen och skriva några rader =)

Igår var jag ner på stan med Jenny och vi köpte en ny mobil telefon.. en Samsung E250.. det stog att den skulle kosta 699:- med comviq kontant. Perfekt! Skit billigt ju.. men när vi skulle betala i kassan så sa dom att startpaketet kostade även 99:- och då blev man bunden till det nummret.. om man betalade 899:- så kunde man använda vilket nr som helst. Det stog inget om det i reklamen så man blev ju lite less.. men vi köpte dom iaf.

I torsdags hittade jag även en telefon men jag lämnade faktiskt tillbaka den =) Han vart jätte glad att jag var så ärlig och att han fick tillbaka den så han kom förbi med en Aladdin chockladask till mig igår. hehe =)

Idag blir det att festa... ska gå ut på "Tonys - 8-Ball" och så kanske man svänger förbi "Lillpuben".. brukar bli så iaf :p
Jag vet inte riktigt vilka som ska med ut än.. det blir iaf jag och Jenny.. kanske Frida skulle följa med, hon visste inte än.. sen får vi se om de är nå andra som ska hänga med =)
Och imorgon kl 13:30 ska vi vara i "Sandvikens kyrka" för vi ska gå på Kevins dop :p Hoppas man är relativt pigg då ;) hehe. Men jag brukar inte bli bakfull så ofta.. peppar peppar :p Blir jag väl skit dålig imorgon bara för det. hehe. =)

Nu har ni fått lite nyheter :p
Nu ska jag kila vidare och fixa med lite annat.
See ya!
Puss och kram!








Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej...ser att du har lika snygg telefon som mej!!

Fick den förra året när jag fyllde år.

Just nu är den sönder...då jag tappade den rakt ner i katternas vattenskål-så displayen sprack-najs!



Bor du åxå i Sandviken?

Må gott.

Camilla

2008-10-29 @ 18:15:11
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0