Föräldrargrupp och BVC

God eftermiddag!

Igår städade jag loss.. o fy tusan vad jobbigt det var. Torkade rent allt/damma, dammsög o torka golven osv osv.
Vi hade även tvättstugan.. men den fixade mamma/mormor =) På kvällen kom hon upp med tvätten till oss så då vek jag och hängde in den också :p Sen blev det en dusch vid 22:30 o sen slappade jag framför tv en stund innan jag dök ner i sängen =) Men nu är det rent o det luktar gott =) Skööönt värre. Jenny passade Emilia o hon sov middag när Jenny kom så när hon vaknade var hon lite mammig så då fick jag ta en paus i städandet medans Jenny gick hem o åt och tvättade :)

Idag startade morgonen vid 8 tiden, Emilia ville ha välling då. Vi låg i sängen o slöade och busa o mös till 8:30, då var vi tvungen o gå upp o göra oss klara o Emilia skulle äta gröt oså först också. =) Vi gick väl hemifrån runt 9:20 till Familjecentralen för vi skulle på föräldrargrupp mellan 10-11 och 11:30 skulle vi vara på BVC.
Föräldrargruppen skulle egentligen ha vart sista gången förra veckan men de blev inställt så jag trodde att de var den här veckan men de var ju nästa endå :p Men jag fick vara med i en annan grupp, dom kollade på en film som jag iaf hade misssat med våran grupp. :p Så då hade jag inte gått i onödan iaf =) Den gruppen jag var med i idag hade bebisar runt 2-4 månader. Efter det gick vi in till BVC och Emilia väger 7230 gram och är 68 cm lång. Hon håller sin egen kurva nu iaf så sköterskan sa att det såg bra ut. Skönt.
När vi traskade hemmåt gick vi till mamma/mormor och hämtade upp henne och sen gick vi till affären och handlade, sen gick vi förbi "Amorinen" o hälsade på Jenny och jag åt en pizza =) hihi.
Nu sitter jag bara här o tar de lugnt o skriver massa skit. hehe.
Emilia sover sin eftermiddagslur.. hon har sovit ett bra tag nu så hon vaknar nog snart =)
Vi ska nog hitta på något med Jenny, vet inte vad vi ska göra men något hittar vi väl alltid på :)

I helgen blir det utgång också.. vet inte vilken av dagarna men tror det blir Lördag. =)

Nu ska jag kila vidare. See ya!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Hur gammal är din Emilia? Min Evelina på 5 månader väger 7100 gram och är 69 cm lång. Tror hon är ganska stor för sin ålder, för så stor var inte min Emilia heller när hon var så liten ^^

2008-10-02 @ 20:19:42
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0