Full like a kastrull!

Goddag Goddag!

I söndags vart Emilia 8 månader! Shiit.. vart tar tiden vägen? Det har gått så himla fort.. börjar bli så stor. Det är bara 4 månader kvar innan hon blir 1 år.. fan man blir ju nästan mörkrädd. :p hehe.

Vi var på dop i söndags också... lille Kevin döptes... han var så duktig, han sa inte ett ljud :) Emilia var också duktig som satt och titta på. ;) hehe. Vi tog 12:30 bussen ner på stan.. dopet började 13:30.. när jag vaknade kollade jag på kl o den stog på 12... hjääälp.. hur ska vi hinna?! Men som tur var så hade jag glömt att ställt om den till vintertid så kl var ju bara 11.. puuh.

I lördags blev jag såå jäävla full.. fattar inte hur jag kunde bli så full.. jag ville bara nyktra till så jag försökte göra allt jag kunde... det vill säga typ tvinga ner fingrarna i halsen och drack vatten. Men det finns ju inget som kan påskynda till att bli nykter :p Jag och Jenny tog taxi hem efter att vi hade vart på "Sibylla" och fyllekäkat. Frida stannade kvar på stan.  Jag trodde dock att kl var mer än vad den var.. när jag kom hem kollade jag på kl och insåg att den bara var 00:50.. och då skulle man ju ställa om den så kl var ju fan bara 23:50...hahaha :p Snacka om yr. Jaja.. nästa gång får jag kanske ta det lite lugnare och inte hälla i mig alkoholen ;p Kvällen var rolig iaf.. av det jag minns ;) hihi.

Idag ska vi iväg till BVC kl 14:30.. väga och mäta lillan... vet inte om det är BOEL- prov också... hörsel och syn.. får väl se när vi kommer dit =) Mina gissningar är att Emilia är 70 cm lång och väger typ 7800-8000 gram nånting. Vi får väl se :p Jag kanske skriver det senare idag..annars imorgon.

Jag blev fet lurad på laptopen också.. jag betalade datorn för 2 veckor sen och har skrivit mail till snubben men har inte fått nå svar osv... så jag ringde igår. Och till en början påstog han att det var hans kompis som använde Tradera i hans namn och han hade inte sett att det hade kommit in nå pengar.. jag sa att om jag inte får datorn eller pengarna tillbaka gör jag en polisanmälan. Han ringde upp några minuter senare och sa att han hade vart mitt uppe i en flytt och kastat datorn.. ööh.. jaha? Varför kastar man en dator om man har den ute på annons? Kanske var det bara skit eller tyckte han kanske att han fick för lite för den? Iaf så fick jag tillbaka pengarna.. +50 kr som jag inte ens hade betalat.. haha.. verkar ju ha stor koll... eller inte. :p Jaja, skit samma då. Jag får väl kika vidare.. det finns väl fler. =)

Nu ska jag vila magen en sväng, har nyss ätit och blev alldeles för mätt. Puh. :)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0