Helgen

God morgon eller förmiddag =)

I Lördags var det som sagt fest.. jag gick till Jenny vid 17:30 o vid 18-18:30 kom Ingela och hämtade oss.. vi åkte hem till henne i Vallhov o förfestade lite =) De var jag, Jenny, Ingela och Linda. De var trevligt. Vi sjöng karaoke, eller Ingela och Jenny sjöng.. jag o Linda banga ;p hehe. Jag tror att alla blev lite paff när Ingela sjöng.. hon var ju fan skit duktig.. hon borde bli sångerska.. men hon vill inte det, hon brinner inte för det så. =) Men sjunga på skoj kan man ju iaf =)
Sen åkte vi ner på stan och vi var på Tonys/Eightball och Lillpuben. De var också skoj.
Jag åkte hem vid 01:30 nånting tror jag för då hämtade en karl mig ;) hehe. Vi åkte hem till mig och vi hade lite sängparty ;p hahaha. Intressant?! :p
Dagen efter var jag inte bakis.. bara seg o trött.. har inte blivit dålig en enda gång av dom gånger jag varit ut.. peppar peppar :) Skönt iaf.. Jag bjöd Jenny på mat o efter maten gick hon hem o sov middag o det gjorde jag och Emilia med.. snark snark =) När vi vaknade knallade vi över till Elin och Linnéa och lekte lite. Eller försökte iaf.. det gick korta stunder men Emilia var inte på sitt bästa humör så hon vart ledsen så fort jag gick 1-2 meter ifrån henne. Hon var vääldigt mammig igår.. hon brukar bli det när jag har vart borta =) Snuttan. Hon följde mig med blicken vart jag än gick och när hon satt i gåstolen så gick hon efter o drog mig i byxorna. haha =) Gullunge! Hon fick sova i min säng inatt.. vi gick o la oss efter "Ensam mamma söker" o vi gosade en liten stund innan vi somnade. =)

Idag är det en ny dag och jag vet inte vad vi ska hitta på än.. men än är ju kl bara 10 så vi hinner nog hitta på någonting =)

Vi ses!
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0