Hönsgård

Hej Hej!

Det blev en promenad med Jenny igår på eftermiddagen/kvällen.. vi traskade till Vallhov till Ingela och hälsade på o fikade o snacka strunt typ :p När vi gick hem somnade Emilia i vagnen.. typiskt.. men men, gick inte o väcka henne så det var väl lika bra att hon fick sova den tiden på vägen hem då. Vi gick förbi affären o köpte pålägg o sen gick vi hem till oss o gjorde varma mackor =) gott. Emilia fick gröt och pyjamasen på sig sen försökte jag få henne o sova o det gick ju sisådär.. hon somnade till några ggr på mitt bröst men när jag la henne i sängen så vaknade hon. Hon somnade väl typ runt  21:30.. blev lite sent igår. Jag o Jenny kikade på Hell's kitchen sen kröp jag ner i sängen.

Idag vaknade vi runt 9 tiden.. vi gjorde oss ordning och jag gav Emilia lite gröt sen gick vi ner till mamma/mormor o sen åkte vi ner på stan.. jag skulle ju in på "Apoteket röda näsan".. köpte 8 öl och 1 cider. Vi snabbade oss på stan så vi åkte på samma bussbiljett hem.. tror aldrig jag har sprungit så fort genom stan nångång :p hehe. Emilia somnade i vagnen men när vi väntade på bussen kom det ju typ 4-5 utlänningar o lät som nån jävla hönsgård.. ett jävla kackel.. att dom ska prata så jääävla högt. Står på varsin sida av vagnen o skriker.. noll respekt. Skapligt less.. för att inte det ska misstolkas nu så är jag inte rasist eller något sådant. Jag bara säger sanningen.. att invandrare pratar HÖGT!
Jaja slut tjatat om de nu.. Nu sover lillan middag iaf o jag sitter här o ugglar.. ska väl läsa lite bloggar innan jag hittar på något annat. =) Blir lugnt idag iaf.. blir väl troligtvis film.. det blir iaf o busa o mysa med min älsklingsplutt. Imorgon blir de däremot fest! =) hehe.

Hej Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0