Myshelg

Hejsan hoppsan!

Idag är det fredag och jag har inga planer idag.. blir iaf bara att ta det lugnt o vara hemma och mysa o busa med min gullunge! När hon har somnat blir det väl o slöa framför tv:n.. antar att det blir o glo på Idol.. finns ju inget bättre.. det är alltid/oftast skit på tv på helgerna =/ blää.
Vi har nyss kommit hem från IKEA... jag o snuttan o mamma/mormor följde med brorsans flickvän Jenny för hon skulle kika lite och köpa golv.. men de fanns bara 2 lådor kvar o dom skulle ha 6 st... de skulle komma en ny leverans imorgon så då får dom åka dit igen. :p
Nu ska jag äta lite sen ska vi gå till affären o köpa burkmat till Emilia och kanske nå gotta till sig själv. :p
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0