Städning

Hejsan.

Igår blev det inte så mkt än att vi var ute och sen blev det tv o slöade på kvällen. Gick o la mig i skaplig tid.

Idag blir de däremot en tråkigare eftermiddag.. jag ska nämligen städa... =/ Tråkigt, men de måste verkligen göras.
Skulle ha gjort det i 2 veckors tid nu.. men självklart när man tänker tanken så blev de hur fint väder som helst i flera dagar o då hade man ju ingen större lust o vara inne o städa heller.. så nu när de är grått o tråkigt ute ska jag ta mig i kragen o städa loss =) Jenny kommer och ska vara "barnvakt" åt Emilia.. dom får väl busas o grejjas.. Emilia tycker verkligen om Jenny.. hon skrattar som tusan åt henne :) hehe. Så go min älsklingsplutt!
Nu är vi hemma hos mamma/mormor, vi har nyss ätit lite mat.. Idag åt jag kycklingkebab med ris och mamma/mormor åt makkaroner med bacon :p Vi lär ta o traska hemmåt nu för Jenny kommer efter 14 tiden.

Ha det bra!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0