Varning!

Hej hopp!

Nu är det VARNING för bloggtork igen.... förlåååt. :p Jag ska skärpa mig.

Dom senaste dagarna har väl inte vart sådär jätte händelserika.. har mest bara strosat omkring o inte gjort så mkt alls.
Igår följde jag, Emilia och mamma/mormor med brorsans flickvän Jenny o kolla på tapeter.. och så åkte vi förbi Rusta o Dollarstore, sen åkte vi till Monroes och åt lunch =)
Idag har jag iaf vart på MVC och fixat fler p-piller.. skulle hämtade dom på Apoteket vid sjukhuset men dom hade inte dom på lager där så då fick vi åka ner på stan o hämta dom.. tur var väl att vi hade min brors bil så man slapp åka buss ner på stan för en sån "skit" sak. :p hehe.
Idag blir det väl inte att göra så mkt.. vi har tvättstugan idag.. har tvättat klart allt, nu hänger bara allt på tork.
Jenny kommer snart ner tror jag, vet inte vad vi ska hitta på.. men nånting gör vi säkert.
Nu ropar snuttan efter mig.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0