Hälsokontroll

Hej Hej!

Igår vart det kväller vid 22 för Emilia.. så det var inte såå jätte sent med tanke på hur länge vi sov middag ;) hehe.
Jag kröp väl ner strax efter 23 nångång jag med. Jag kom på igår kväll att jag skulle ju fan till Hälsocentralen idag kl 11 o träffa läkaren o på provtagning. Jag vet inte varför jag skulle dit heller.. läkarn sa typ "var det av någon speciell orsak du ville komma hit och prata och ta prover?" Öhh.. jag fick ett brev med en kallelse? :p haha. Då sa hon att det gick nog iväg automatiskt pga medicinen jag äter och så ville dom väl kolla upp blodtrycket sen jag var gravid.. det hade vart lite lågt på sista kontrollen så. :p
Men nu såg alla proverna bra ut tror jag. Alla fick jag inte svar på nu, men jag får väl ett brev sen :)
Skit samma. Nu sover tösen middag och jag sitter här o funderar på vad jag ska hitta på. Nånting finns det säkert som jag kan göra.
Nu ska jag hitta på nått.. kan inte sitta här o lata mig ;) haha.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0