Hundvalp

God kväll!

På eftermiddagen ringde Jenny och frågade om vi skulle ta en promenad, så det gjorde vi. Vi gick runt lite här och där. =)
Vi svängde även in på Ica o köpte blöjor, fick en rabattkupong på 20:- på Libero, så klart man utnyttjar det. :p Jag har ett oöppnat paket, men jag brukar fylla förrådet lite så man har.. och det är väldigt skönt. För har man dåligt med pengar nångång så vet man att det viktigaste finns :) Jag köpte storleken större nu så nu har jag 2 såna paket :p Jag ska nog köpa ett av den storleken hon har nu också.. jag har ju använt min kupong nu men mamma/mormor har också en :p hehe.
Jaja.. lite onödig information kanske ;)
När vi kom hem igen kännde jag mig lite småhungrig.. så vi begav oss ut igen och knallade upp till Ica o köpte frallor, skinka och ost :) Skrev ett sms till kusinen Elin först o hörde om dom ville följa med men då var dom och hälsade på i huset hos bror. Hon sa att jag skulle komma ner till hennes mamma efter affären  för jag skulle få se en sak.
Dom hade köpt en hund =) hihi. Den var så sööt. En liten Jack Russel tror ja det var :p
Vi fikade lite o sen tog vi o gick hem. Nu på kvällskvisten har jag busat lite med Emilia och jag har nyss nattat henne.
Jag ska ta o äta min kvällssmörgås o sen blir det sängen för mig med.
Godnatt och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Ja det var Malin Ågren jag skrev om :-)



Hihi, dom har fina namn, våra döttrar ^^

2008-09-02 @ 21:00:40
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0