Kläder

Hej Hej!

Igår kväll blev det film med Jenny.. vi kollade på "Sex and the city"...
jag såg ju även den med Frida för någon helg sen men då satt man ju o pimlpade öl samtidigt så jag minndes inte så mkt av slutet :p hehe.
Emilia somnade före 19:30 igår men hon vaknde till igen lite senare o då ville hon inte somna om.. inte i sängen iaf.
Jag fick ta upp henne så fick hon ligga på mitt bröst o då kopplade hon av o somnade väl tillslut =) Hon ville också vara med o kolla på film. haha :)
Jenny gick väl hem vid 12 tiden o då kröp jag ner i sängen.
Idag tog vi en promenad med mamma/mormor till Coop och klädjätten.. mamma/mormor hade erbjudit sig o köpa ett jogging set till Emilia som jag hade sett.. =) Klart man tackar o tar emot! :) hehe.
När vi väl kom in på Klädjätten så fick Emilia mer kläder i lika stil som joggingsettet och en pyjamas.
Mamma/mormor kunde inte hålla fingrarna i styr. ;p Det är bra det. haha. Nädå :p
Nu ska jag kila vidare.

Tack alla ni som har gett "betyg" på min blogg!
Det ser bra ut! =)
Men ni som inte har lämnat något "betyg" än, gör det
  NU! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0