Musikmaskinen och Heartbreakers

God dag!

Igår kom pappa/morfar och hämtade oss och mamma/mormor så åkte vi till min bror och hans flickvän Jenny och firade dom och fikade o hälsade på min farmor och farfar typ. 
Vid åtta tiden kom Jenny till oss och vi kikade på tv och film och åt smörpopcorn och chips =) Gott som tusan. hehe.
Det var meningen att vi skulle se "Twisted" men vi fastnade framför "Musikmaskinen" först som hade säsongstart igår på Kanal 5 o sen så fastnade vi på kanal 4 som sände "Heartbreakers" :p Den var rätt bra. :) Missade dock början.
Idag blir det väl inte heller så många knop.. det är så kallt ute =/ Snart vinter. ush. Våga hata vintern!
Det kanske blir film med Jenny ikväll.. vi får se hur det blir =)
Mamma/mormor har vart hundvakt i 1 vecka nu så min mormor och morfar kommer väl och hämtar honom ikväll. Får se om vi hinner säga hej till dom eller om det blir för sent.
Nu ska jag äta.
Hejdå!

GLÖM INTE ATT GE ETT BETYG PÅ MIN BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0