En vända på stan

God eftermiddag!

Som jag skrev i det tidigare inlägget så visste jag inte vad vi skulle hitta på under dagen.
Vi åkte iaf med mamma/mormor ner på stan. =)
Jag köpte 3 bodysar till Emilia och 2 par strumpor, och så fick hon en jättefin jacka av mamma/mormor =)
   
                                                     

Jag kollade även på lite jackor till mig själv för jag behöver verkligen en ny vinterjacka men herregud vilka priser.
Fast de var rea o dom var nedsatta så kostade dom iaf runt 2000;-, dom hade kostat 4000;- från början. Ofta jag köper det...ush. Dom billigaste jag hittade var väl typ för 600-800;- å det är väl överrenskommet, men det fanns ingen som jag direkt fastnade för..ska åka in till Valbo någondag nästa vecka ist o kika där =)

Emilia sov inge middag när vi var på stan men hon somnade en sväng på bussen när vi åkte hem i typ 10 min.. sen var hon jättepigg o jag skulle försöka få henne o somna om en stund.. hon låg o prata o skrattade åt mig när jag hickade o så. haha. Tillslut så kopplade hon av och somnade på en gång. :p så nu sover hon sött min lilla tös.

I förrgår ringde pappa/morfar mig också o sa att han eventuellt har en tv åt mig.. som jag kanske skulle få på Torsdag. Det är väl typ en sån där widescreen.. en Sony. Hoppas på att jag får den. Den jag har nu är ju så äckligt ful å är ju hur gammal som helst :p Men det är ju iaf bild på den o det är väl huvudsaken egentligen men ändå :p Helst av allt skulle jag ju vilja ha en platt tv men en widescreen funkar bra det med. Allt är bättre än den gammla maskinen jag har nu. hehe =)

Senare blir det väl att umgås med Jenny tror jag, vi väntar bara på att lilltösen ska vakna. Vet inte vad vi ska hitta på men det blir väl säkert någon promenad eller något sånt.
Nu ska jag göra någon nytta.
See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0