Tidig kväll

God eftermiddag!

Igår kväll var jag skit trött o helt slut i kroppen.. jag började må illa strax efter att jag hade nattat lillan.
Jag satte mig på huk vid toaletten o tänkte tvinga fram en kräka genom att stoppa fingrarna i halsen, men just i det ögonblicket funderade jag på vad jag hade ätit så jag avstog :p Jag hade ätit makkaroner med ost och skinksås samt chips :p ush. Jag gick o la mig ist.. o kl var inte mer än 20:45. haha :) Vart riktigt tidigt igår.. men faan vad skönt det var faktiskt :) Jag mådde bättre bara jag la mig ner. Sköönt. Jag kan ju ha mått illa pga att jag var i full fart hela dagen igår o inte vilade något alls typ. Skönt o sova tidigt ibland också =)
I morse ringde mamma/mormor o sa att hon hade låst ut sig själv för hon hade glömt nycklarna nere i tvättstugan. haha.
Jag har en nyckel hem till henne men dessvärre så fungerar den inte till tvättstugan :p Hon fick gå till grannen o plinga på o låna deras nyckel. haha. Senare gick vi hem till henne så tog vi sällskap till affären och så tog vi en promenad med henne till apoteket. Jag hade fått paket från Libero nu.. jag beställde en cd skiva med "Sömniga sånger" och en lekfilt.
Annars idag har vi inte gjort så mkt.. snuttan sover lite middag nu. Ska väl snart ta o väcka henne o ge henne lite mat. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0