Förlåt

God kväll!

Ursäkta mitt bloggtorkande.. =/ Nu tänkte jag väl ta o skriva ett par rader om dagarna som gått, men jag kan nog inte precisera alla dagarna.. kommer inte ihåg allt. haha. =) Men jag ska göra mitt bästa iaf.


Emilia har iaf blivit bättre med förkylningen/snuvan.. den är i princip helt borta. Ögonen har blivit bättre och det såg bra ut i några dagar men idag har det börjat kommit lite gult igen. Men jag får fortsätta tvätta o se om de går över annars får ja ringa BVC el familjejouren eller något.

I onsdags var vi på babymassage o det gick bättre den här gången än förra faktiskt.. efter massagen när jag satt Emilia i vagnen och gick hem så tog det inte mer än 1 min så sov hon =) hehe. Trött?
Vi gick förbi mamma/mormor och hämtade henne och knallade ut till bussen o åkte ner på stan o shoppade lite.
Det vart bland annat:
3 fönsterlampor
3 par vantar till Emilia
1 Mössa till Emilia

När vi kom hem från stan gick vi förbi Ica för jag hade ett paket o hämta.. trodde det var från Disney Babyklubb men det var Sara och Alva som hade skickat en present till Emilia.. en leksak som hon tyckte väldigt mtk om när vi var där och hälsade på. Jag har letat som tusan efter den men hittade den inte.. men dom var så gulliga att dom köpte en sån till Emilia o skickade ner den =) Tack Tack!

I torsdags var vi på föräldrargrupp o Emilia "lekte" med tre killbebisar.. :p Dom satt/låg i någon rund o mjuk grej på golvet.. väldigt bra =) och så tog dom varandras leksaker o så. hehe. Men dom var lika glad för det ;p
På eftermiddagen tog vi en promenad med Jenny till ÖB för dom hade annons om Nestlé burkmat för 5: .. billigt.
Men jag vart så himla besviken.. i bladet var det mkt utbud men när vi kom dit fanns det typ 6 sorter att välja mellan o då var de mesta för 12 och 15 månader. Det fanns 1 sorts efterätt för 6 månader.. men ingen mat. Skit dåligt. Ush..
Vid 19 tiden kom bror och hans flickvän Jenny och min kompis Jenny hem till mamma/mormor o fikade och öppnade paket. :p Dom fyller 3 dagar i rad... Den 10:de fyller Jenny, den 11:e fyller mamma/mormor och den 12:e fyller bror =) hehe.

Idag skulle jag har vart till MVC för att hämta recept på p-piller men jag pallade inte o ta mig upp ur sängen i morse när jag såg att Emilia sov så sött. =) hehe. Man måste ju själv ta vara på den tiden man får sova ;p Skönt ju. hehe. Men jag ska ringa på Måndag o beställa en ny tid. Och så hade jag gått dit 2 dagar i rad både på Onsdagen o Torsdagen så jag kände mig ganska less på den vägen i morse så det tog emot. hehe. =) Familjecentralen håller ju till vid Sjukhuset nu för dom fick ju någon vattenskada i deras andra lokaler som ligger i Björksätra.. skit nära mig o det kan ju inte bli bättre =) hihi. Men dom kommer väl troligtvis att flytta tillbaka snart :) Skönt.
Har inte gjort så mkt idag faktiskt utövder det vardagliga som vi brukar göra.. vi tog en kvällspromenad och vi gick ner till Nettan en sväng och sen gick vi hem till mammas vännina Ancie en sväng för hon ville låna en karta medicin av mig.. mamma/mormor var där så vi tog sällskap hem. =) Nu har jag försökt o gjort så gott jag kan med o uppdaterat er.. jag har säkert glömt hur mkt som helst för det känns som jag har gjort massor av saker den här veckan men det kanske bara är inbillning. :p Veckorna går så himla fort så man hinner ju fan inte med..
Nu tänker jag faktiskt krypa ner o kramas med kudden o täcket.

Godnatt och sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0