Dagarna som gått

Jag har inte skrivit något inlägg på 13 dagar.. kanske dags att ge sig in i leken igen :p

Jag vet bara inte vart jag ska börja någonstans..hehe. Jag kan ju försöka o skriva om alla dagarna som har gått.. jag kanske inte minns allt men jag kan ju försöka göra mitt bästa =)

Torsdagden 18/9: Minns inte vad jag gjorde då? :p Jag gissar på att jag var ute o gick eller nått. hehe.

Fredagden 19/9: Vi och mamma/momor tog en promenad till Klädjätten o handlade lite till Emilia och julklappar =) haha. Måste börja i tid för vi har en del personer att köpa åt. Ungefär mellan 20-25 st. Blir även dyrt så man får ta lite varje månad =) På kvällen blev det handling på ica och när vi gick hem så somnade Emilia i vagnen så jag ville inte väcka henne.. i samma sekund fick jag ett sms från Nettan som frågade om vi ville ta en promenad.. så jag hängde på en sväng.. blev en rätt så lång promenad. Var helt slut på kvällen sen :p

Lördag den 20/9: Jag gjorde lunch till mamma/mormor och bror som var lite hungriga efter allt slit i huset :p När dom hade ätit o åkt tillbaka till huset så tog vi en promenad med Nettan och ungarna till Klädjätten igen.. :p Hon ville handla lite nytt till lille Kevin. Sen följde vi med dom hem o slöade en stund sen gick vi hem o tog det lugnt o  busa o mös bara =)

Söndag den 21/9: Inte en aning?

Måndag den 22/9: ?!

Tisdag den 23/9: Tvättadag. Alltid lika roligt. INTE!

Onsdag den 24/9: Var vi på babymassage.. det var sista gången =/ Tråkigt... får massera hemma ist =)

Torsdag den 25/9: Jag och mamma/mormor vaxade och färgade ögonbrynen samt färgade håret.. skönt värre.. hade ju utväxt till tusen.. hehe. :p Man känner sig som en ny människa efterråt =)

Fredag den 26/9: Då åkte vi och mamma/mormor till Valbo köpcentrum och shoppade loss lite =) Det vart bland annat: En jacka till mig.. hittade en för ett rimligt pris.. 600:-, jag fick även 300:- av mamma/mormor =)  Ett par skor till mig, vantar o mössa till Emilia, och ett par skor/tossor till Emilia. Mamma/momor köpte typ bara accesoarer :p
När vi kom hem gick vi till Ica o sen skulle jag vara barnvakt åt mamma/mormors vännínas dotter..en tjej på 9 år så vi gick o hämtade henne sen gick vi till Ica igen o köpte godis o hyrde film. =) Vi gick o la oss runt 23 tiden.

Lördag den 27/9: Vi vaknade vid 7 tiden.. eller Emilia ville snarare ha lite välling då och då vaknade ju Lina med o sen ville inte hon sova mer så då var de ju bara o gå upp.. iof låg vi o drog oss en stund o hon gick o la sig på soffan o kollade på Cartoon.. Emilia brukar somna om en stund o vakna runt 8:30-9:00 nångång. Hon somnade om en liten liten stund iaf. På eftermiddagen gick jag o Emilia hem till Nettan o hälsade på. Vi gick hem vid 19 tiden för Emilia var så himla trött.. satt på henne pyjamasen o gav henne välling sen tvär slocknade hon.

Söndag den 28/9: Inget speciellt tror jag?! Inte mer än den vardagliga med promenader o sånt bara =) hihi.

Igår: Vi tog en promenad med mamma/mormor till sjukhuset för hon skulle ha ett nytt läkarutlåtande. Efter det träffade vi Jenny och vi var så uttråkade o visste inte vad vi skulle göra så vi bestämde oss för o ta en promenad till hennes pappa på kyrkogården i Hedgrind för o göra fint o sätta lite ljus =) Jag gillar inte kyrkogårdar.. det är sån dyster plats. Men klart man lär gå dit ibland o hälsa på =) Efter det svullade vi hamburgare på Monroes :p Sen gick vi hem o jag la Emilia sen slöade jag bara framför tv.

Idag: Än har jag inte gjort så mkt.. mamma/mormor håller på o lagar mat nu så vi ska väl snart ta o äta iaf =) Får se vad som händer efter det. Jag ska försöka bättra mig på o skriva nu.. hehe. Jag har haft fullt upp känns det som o inte haft någon tid till att skriva. Dessvärre blir det ju jobbigare o skriva långa inlägg.. hehe. Jag har försökt att korta ner detta så långt som jag kunnat.. har inte skrivit med allt. Allt minns jag inte heller ;p hehe.
Nu ropar gumman också.
Måste kila.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0