Ärenden

God morgon världen!

Jag har nyss lämnat lillan på dagis och nu sitter jag hemma hos mamma/mormor och ska kludda ihop några rader här tänkte jag.

Igår åkte vi ner på stan och uträttade en massa tråkiga ärenden, vi slapp åka bussen för vi fick åka med Elin och Linnéa. =) Skönt. Det blir ett himla ränande på stan denna vecka, först var vi där igår och så ska jag dit imorgon på någon informationsträff/coachingprojekt och på Fredag ska jag ha möte på Arbetsförmedlingen. Suck, suck och åter suck.
Men det är väl bara att ta tjuren i hornen o göra det förstår jag väl.

Emilia var svårsövd igår, jag la henne vid 19:30 men hon somnade inte förns strax före kl 21. Hon gjorde allt för o hålla sig vaken för hon höll på o somna flera ggr, men när hon märkte att hon höll på o somna så skulle hon börja busa :p
Jag la mig inte så sent jag heller, jag hade dock lite svårt o somna men strax efter 23 sov jag som en stock.
Jag drömde att det spökade hos mig inatt, brr. Hatar att drömma det för då blir jag rädd =/ hehe.


Idag är det tvättadag på schemat och så ska jag och mamma/mormor plocka och dona lite hos henne så hon kan flytta över till sin nya lägenhet någongång. =)


Jag skulle verkligen behöva storhandla denna månad också för skafferi, kyl och frys gapar verkligen TOMT nu.
Drygt värre =/ Jag måste dock ha någon som vill skjutsa mig för jag tänker då inte släpa allt på en buss.
Hör av dig om du känner för o handla med mig :p

Nej, nu ropar sysslorna.
Vi ses.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0