Dagarna som gått.

God morgon!

Det har gått några dagar sen sist så jag ska väl försöka kladda ihop ett litet inlägg.

I Söndags blev vi som sagt bjuden på mat hos min bror och hans flickvän Jenny, det bjöds på tacos och det var superduper gott! =)

I Måndags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde?!

I Tisdags var det dagis dags för lillan igen och det tycker hon är kul, hon uppskattar det verkligen =) Gounge!
Jag hjälpte mamma/mormor att bära över lite saker till lägenheten osv.
På eftermiddagen var vi hos Elin och Linnéa och lekte och så blev vi bjuden på mat, köttfärsbiffar med potatis och gräddsås, mmm vad gott! :)

Igår var det ännu en dagis dag för lillan och bära dag för mig och mamma/mormor :p
Jag var även hundvakt till lilla bus Tindra. :p (Elin, Christopher och Linnéas hund)
På kvällen våldgästade vi Jenny, hennes bror med barn är här från Göteborg och hälsar på.
Vi var hemma igen strax före kl 20, Emilia var så pass pigg så hon fick ett kvällsbad =)
Jag/vi kollade lite på 'Rent hus' och sedan la jag Emilia. Sen hände det inte så mkt mer, jag väntade in klockan för att gå och lägga mig typ. hehe.

Idag har det inte hänt så mkt än, jag har lämnat Emilia på dagis för 45 min sen ungefär och nu är jag hos mamma/mormor och har skrämt upp henne ur sängen :p
Jag antar att det blir mer bära idag och så ska jag vara hundvakt.
Senare vet jag inte vad det blir, det återstår att se.

Nu ska jag göra något annat.
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0