*

Hejsan!

Igår lämnade jag lillan på dagis till 9 och hämtade henne kl 14, däremellan hjälpte jag mamma/mormor att flytta över lite saker till lägenheten osv. När jag hämtade lillan sa fröken att Emilia hade vart ute och traskat i skorna :p Hon har inte gått i skorna tidigare men nu stapplar hon omkring i dom. :) På eftermiddagen gick vi ut med Jenny en liten stund, Emilia skulle inte åka vagnen, hon skulle gå! haha. Viljestark liten tjej ;p
På kvällskvisten blev det tv och bus, Unga mödrar och Den rätte för rosing och efter det blev det läggning för lillan och jag la mig kort därefter.

Idag har vi tvättstugan och det är en heel del tvätt, puh. Annars idag vet jag inte vad som händer och sker, ska ta en tripp till affären sen och handla lite mat. Vi kanske går ut en sväng och leker sen när jag har hämtat lillan på dagis, jättefint väder ute, det blåser lite bara.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0