*

Hej Hej!

Igår var vi ute en sväng med Jenny efter att jag hade hämtat Emilia på dagis, vid 18:30 gick vi hem till oss och kl 20 kollade på på 'Rent hus'
Jag höll på att sova över hämtningen på dagis, haha. Jag hade ställt klockan men jag måste ha stängt av den. :p Mamma/mormor väckte mig 13:55, så det var bara att springa :p

Idag stog väckarklockan på 07:45, jag snoozade 2 ggr, Emilia fortsatte o sov så jag fick väcka henne 08:15 typ.
Vi gjorde oss klara och donade och sedan knallade vi iväg till dagis.
Medans hon var där har jag absolut inte gjort så mkt idag, typ gått till apoteket med mamma/mormor och Jenny och till affären, gjort mat och slöat framför tv:n.

Imorgon ska vi till farmor och farfar på påskmiddag, hela tjocka släkten träffas :p
På lördag har jag inga som helst aningar om vad som händer, det visar sig.
På Söndag är Jag, Emilia och mamma/mormor bjuden på middag hos bror och Jenny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0