Piff Piff!

God förmiddag!

Just nu är jag hemma hos mamma/mormor och vi piffar till oss lite, vi vaxar och färgar ögonbrynen och ska så småningom kleta färg i håret. =) Det ska bli skönt, man blir som en ny människa när man har ordnat med sig själv lite grann. :p
Jag fick nyss hämta Linnéa på dagis för dom påstår att hon är sjuk för att hon har diarre. Dom visste inte om det berodde på laktosen eller om det var magsjuka. Jag tror däremot att det bara är laktosen för hon var hur pigg och glad som helst.
Elin jobbar och Christopher låg och sov så vi gick hem och skrämmde upp honom :p

Imorgon blir det fest för min del. Mamma/mormor blir barnvakt :p

Nu måste jag återgå till mitt uppiffande. hehe :)

Tack än en gång till alla fina kommentarer jag har fått!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0