Snubbel snubbel

God morgon!

Gårdagen började med stress då jag hade stängt av väckarklockan när den ringde och vi försov oss, Emilia skulle vara på dagis kl 9 och jag vaknade 8:40. Det var bara att dra på sig nå kläder och borsta igenom håret och sen väcka Emilia och göra henne klar och ge henne välling. Vi var på dagis till en 9:25 ungefär, så jättesena blev vi ju ändå inte men jag hatar o stressa. Hua hua.
Jag hämtade Emilia på dagis kl 14 och efter det var vi typ ute hela dagen.
Vi var hem en sväng för min moster Kattis och hennes karl Lasse skulle ställa ner en säng i mitt förråd, när vi var klara och skulle gå upp för trappen hade jag Emilia i famnen och jag snubblade. Oops, som tur var han jag reagera och hann ta emot mig med en hand samtidigt som jag drog den andra till mig som jag hade Emilia i, vi klarade oss och Emilia slog inte huvudet som tur var. Snubbel snubbel. Alla som var med blev jätterädda och blev hispiga :p Nerver :p
På kvällskvisten hängde/vek jag in tvätten och efter det skulle jag ta en dusch, men Emilia var fortfarande vaken så hon fick följa med och bada. =) Jag gjorde kväller för henne vid 19:30 tiden och hon somnade runt 19:50 ungefär.
Jag satte mig framför tv:n i lung och ro för ovanlighetens skull och det var superduper skönt. Jag kollade på 'Lyxfällan' och strax efter det besökte jag sängen.

Idag blev det uppstigning strax före kl 8, solen skiner och det är härligt väder.
Just nu är vi hos mamma/mormor, vi gick hit och skrämmde upp henne. :p
Jag vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på idag men nånting hittar vi säkert på.

Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0