Städning!

God kväller!

Igår gjorde vi inget speciellt vad jag kan minnas, Jenny kom till oss en sväng på kvällen och vi tittade på tv och busade med lillan, Jenny fick lite stryk :p haha. Busunge!

Idag vaknade lillan vid kl 7 och hon var en sur unge för hon hade inte sovit klart men hon ville inte somna om så vi klev upp och gjorde oss ordning och så tog vi en promenad innan jag skulle lämna henne på dagis.
Hon sov när jag lämnade henne på dagis.
Jag tog äntligen tag i städningen idag som jag skulle ha gjort väldigt länge nu men som jag bara har dragit ut på, men idag tog jag mig i kragen och städade loss. Jag höll på att damma och skura osv i nästan 5 timmar, + att mamma/mormor hjälpte till lite med dammsugning, lite skurning och vattna blommorna. De var tur att man fick en hjälpande hand annars hade jag inte hunnit klart med allt tills jag skulle hämta Emilia på dagis kl 14, men jag var klar vid 13:30.
När jag hade hämtat lillan på dagis tog vi en promenix till affären och strax före kl 16 la vi oss i sängen för att vila och alla tre somnade av som klubbade oxar och jag vaknade kl 18:20?! Shit, Emilia sover än. Jag fick väcka upp henne och mamma/mormor. :p Inte så smart att vi sov så länge så vi får väl se hur länge man blir uppe i kväll :p Jag kan bara skylla mig själv. :p

Vi ska väl snart ta och röra oss hemåt till våran nystädade och fräscha lägenhet, hehe. :)
Imorgon vet jag inte vad dagen har att bjuda på, det återstår att se.
Jag ska nog hjälpa mamma/mormor med lite prylar till lägenheten osv eftersom det inte blev något för henne idag när hon var så snäll och hjälpte mig. :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0