Första grillningen i år!

Hallå Hej!

Igår var det kanon väder ute, solsken och inte ett moln på himmelen, så jävla härligt. =)
När klockan var runt 9:30 knallade vi över till Elin, Christopher och Linnéa och njöt av solen på deras baksida.
Barnen lekte mestadels för sig själva förutom då dom var trötta och mammiga :p Dom sov middag vid 11:30 nångång tror jag. Vi var ute precis hela dagen, vi grillade på kvällskvisten och det var så jävla gott. mums. Vi blev några stycken, det var Jag, Emilia, Elin, Christopher, Linnéa, Kicki, Kim, Martin och hans tjej Andrea. Kicki gjorde en jättegod pasta sallad och någon sås, duktig hon :p
När vi hade ätit var klockan redan 20 så då knallade vi hemåt igen, eller vi gick till mamma/mormor för vi sov där.
Emilia hade blivit övertrött så hon var skit pigg och busig igår kväll när vi kom hem så hon fick vara vaken med mig medans jag småkikade lite på 'Robinson' och efter det gjorde jag kväller för henne och det gick fort för henne att somna när hon väl kopplade av, hon skulle försöka klättra ur sängen och gå upp igen men de fick hon inte :p
Jag blev inte så sen i säng heller lär jag säga, tror jag låg före kl 22. haha, trött som man är nu för tiden ;)

Det blev uppstigning vid kl 8 i morse, jag var ap seg men de är ju bara o masa sig upp de :p
Vid 10:30 la vi oss igen och Emilia somnade fort så då snarkade jag också till, vi vaknade vid 13 igen :)
Idag är det inte lika fint väder, det regnade i morse men nu tror jag att solen börjar titta fram lite iaf men idag blir det nog en liten slappardag känns det som. Vet inte alls vad vi ska göra men det blir nog inget speciellt.

Såhär somnade Emilia igår kväll, helt utslagen. :p



Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnosen! <3

2009-04-05 @ 13:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0