Barnledig och flyttkalas!

Hej! =)

I Torsdags åkte jag ner på stan till 13:30 för att gå på någon informationsträff om nå coachingprojekt, det verkade väl nyttigt på sätt och vis så det kanske är en bra grej, det återstår väl att se.
Jag hade Emilia på dagis till kl 15 men jag hann inte hem till dess så mamma/mormor fick hämta henne.
Resten av dagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? Det blir så när man bloggtorkar i några dagar, man blandar ihop dagarna så man får sitta och tänka efter noga innan man skriver :p

I Fredags hade jag ett personligt möte på 'Arbetsförmedlingen' och det gick också bra, jag blev väl mottagen och hon var jättegullig att prata med.  :)
Mamma/mormor och Emilia följde med, dom strosade runt på stan medans jag var på möte. Dom kom till Af precis när jag var klar så då tog vi en vända ner till 'Dollar' och 'Ica Maxi'.
Det blev inte så mkt shopping, bara hyigen saker typ.
När vi kom hem la jag mig på sängen o skulle dra mig bara för Emilia sov så gott ute i vagnen på altanen och så råkade jag somna med ungen ute och balkongdörren o ingen mamma/mormor var hemma. :p Tur att ingen rövade bort henne. hehe. Man vet ju aldrig vad som kan hända nu för tiden. När vi hade vaknat packade jag till lillan för hon skulle sova hos Rickard och Jenny så att jag skulle kunna hjälpa mamma/mormor att flytta.
Dom hämtade henne vid 17:30 och hon var jätteglad när hon åkte, hon skrattade och sa 'Hejdå' o vinkade. :) Goplutt!
Jag och mamma/mormor bar över lite saker till lägenheten och senare på kvällen åkte jag ner på stan och hälsade på Frida, jag drack någon öl och hon vin. Det var trevligt fastän båda var aptrötta men vi tog på oss skorna o gick först ner på 'Klaras' och åt Nachos med dip och sen tog vi en vända ner på stan, jag var väl hemma till en 1.
Jag somnade som en klubbad oxe för så trött var jag :p

Idag blev det sovmorgon och det var riktigt härligt faktiskt, jag känner mig lite piggare nu faktiskt förutom att man är lite sliten och trött i kroppen av allt bärande och släpande idag :p Men det har gått bra, jag tycker att vi har varit duktiga idag, bara jag och mamma/mormor :)
Emilia kom hem vid 14:30 och så träffade hon på Teddan som hon går på dagis med och han bjöd på klubba så då blev vi kvar där en stund så barnen fick leka :p
Kanonväder idag också, det kan inte bli bättre! :) Härligt härligt!
Ikväll blir det bara lugnt, det blir väl att se på Robinson tror jag.

Nu måste jag återgå till mitt busfrö!
Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: hanna

HEJ,läser din blogg ibland, har en fråga? Vist är du en ensamstående Mamma ser aldig att du skriver något om Pappan? lever han? Jag är iaf, ensam med min son och det är jhu som det är=/ hoppas du börjar skriva lite mer personligt en bara vardagliga saker=)

2009-04-27 @ 14:19:18
Postat av: Hanna

HEJ,skrev en komentar men vet inte om den kom bort så ja skriver igen, vist är du en ensamstående Mamma ser aldrig att du skriver något om pappan? lever han? jag är iaf ensam med en liten pojk, och det är jhu så där=/ hoppas du skriver lite mer personligt en bara vardagliga saker=)

2009-04-27 @ 14:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0