2 Shoppingdagar!

Hejsan svejsan!

Det har ännu gått några dagar sen sist jag skrev så nu ska jag skriva några rader igen om dagarna som gått.

I Fredags åkte vi ner på stan med mamma/mormor, vi besökte bland annat 'Willys', 'Dollarstore', 'Ica Maxi', 'Guldfynd' och 'Lindex'.
Jag shoppade dock inte så jätte mkt roligt mer än nödvändiga bra att ha saker. Emilia fick däremot kläder från 'Lindex', 2 par tights och 2 tunikor. När vi var hemma igen kom jag på att jag skulle ha fixat lite ärenden på stan så som att besöka Arbetsförmedlingen och Expert för att min telefon är cp osv, men inget av det blev gjort så det får bli ännu en tur till veckan och ordna med alla tråkiga ärenden =/
På eftermiddagen träffade vi pappa/morfar en sväng också, han hade köpt nappar till Emilia. Motorcykel nappar, KTM :p hehe. Tack pappa/morfar!
På kvällen var det lugnt, Emilia somnade i skaplig tid och jag la mig på mamma/mormors soffa och glodde på tv.

I går tog vi en promenad till 'Coophuset', (Coop, Jysk och Klädjätten) och så besökte vi ÖoB.
Jag handlade bara lite trök saker som rengöringsmedel o sånt skit.
Emilia däremot fick jättefina kläder av mamma/mormor från 'Klädjätten' som påskpresent fast i efterskott. =)
Tack mamma/mormor!
Det blev en del annan shopping också, men inge roligt som är värt att skriva om. hehe.

Idag är det Söndag och det förknippar jag med tråkdag, jag vet inte varför men så har det alltid varit :p
Vi får väl se vad som händer och fötter.
Blir kanske lite städ och så kommer mormor och morfar förbi en sväng.


Från 'Lindex'

Från 'Klädjätten'.
Den svarta tröjan är storlek 4 år, (haha) men jag bara var tvungen att ha den. :p Den var inte överdrivet stor mer än att armarna var lite föör långa, men dom kan man ju vika upp. :) haha.

Ha det bra! Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0